Presentatie BMF

Afgelopen vrijdag mocht ik op uitnodiging van de Bibliothecarii Medicinae Fenniae (BMF) een verhaal vertellen over presentatie technieken en het belang van goede presentaties voor (medische) bibliotheken.

“BMF is a professional association for medical and health librarians and information professionals in Finland”. Enkele BMF leden ken ik via de verschillende EAHIL congressen, waar ik de afgelopen jaren regelmatig ben geweest.

Naar aanleiding van een workshop die ik vorig jaar juni tijdens het EAHIL congres in Dublin heb gegeven over presentatie technieken, heb ik tot dusver 2 workshops in Oslo, 2 workshops in Dublin en nu een voordracht in Helsinki mogen geven.

Behalve mijn voordracht waren er behalve enkele Finse sprekers nog twee internationale sprekers, die voor mij ook gelijk de meest interessante verhalen vertelden:
Karen Buset van NTNU uit Trondheim, Noorwegen met “Developing the Next-generation Medical Library”;
Lotta Haglund, Karolinska Institutet Bibliotek met “Marketing library services – a question of attitude?”

Behalve het programma, staan ook de (links naar) presentaties op de wiki van de BMF.

Geef een reactie

