Foursquare opgezegd

Na ruim 2000 check-ins heb ik mijn FourSquare account opgezegd, gedelete. (Sorry vrienden).
Waarom heb ik het opgezegd? Dan kan ik beter beginnen te vertellen waarom ik er ooit mee begonnen ben…

Na de eerste berichten over FourSquare gelezen te hebben en mn begrepen te hebben dat het ging over geolocatie, spelelement, verbinden met vrienden, wilde ik het zelf uitproberen, want hoe kun je anders oordelen.
In het begin redelijk fanatiek inchecken en in mijn geval omdat ik veel met de trein reis, mn bij stations.
De koppeling met facebook en twitter (doorgschakeld ook naar LinkedIn) lijkt leuk, maar mijn vrienden en vriendinnen begonnen te klagen over het grote aantal, niets zeggende berichten. Bovendien gebruik ik TripIt al via LinkedIn. Daarom liet ik de meeste checkins niet meer zien. Sommige checkins wilde ik ook bewust niet tonen;-)

Op een gegeven moment ga je dan nadenken, waarom doe ik dit eigenlijk, want voegt het nog toe. Ik heb nu toch geolocating uitgeprobeerd, en dat is leuk (als het werkt), maar verder??? Een echt spel is het niet, de badges, mwah wat moet je er mee…

Daarom heb ik vanmorgen de beslissing genomen om mijn account helemaal te verwijderen via de site, maar ook door de app van mijn iPhone te verwijderen.

Geplaatst in Fun. Tags: . Leave a Comment »

Geef een reactie

