Dag Bloglines

Sinds ik een aantal jaren geleden begon met het volgen van blogs en het ontvangen van inhoudsopgaven via RSS, ben ik een fan van Bloglines.  (Ik heb ook Netvibes uitgeprobeerd maar sec als feedreader, vond ik het geen succes). Jammer genoeg is er nu een einde gekomen aan Bloglines, want ze houden er mee op, vanaf 1 oktober aanstaande geen Bloglines meer.

Vorig weekend heb ik mijn feeds middels een export, ingelezen in Google Reader, en ja dat is anders. Na een week proberen, ben ik er nog niet helemaal uit of GR nu beter of slechter is dan Bloglines. Het is anders, en dat is even wennen.

Gelukkig had ik na mijn vakantie mijn blogroll helemaal opgeschoond en daar heb ik nu gelijk profijt van.

Hebben jullie je feeds ook omgezet? Wat is jullie favoriete feedreader?

Geplaatst in blogs. Tags: . 1 Comment »

Eén reactie to “Dag Bloglines”

  1. Ali Molenaar Says:

    Ben ook overgegaan naar Google Reader, alles bij elkaar, wel zo handig.


Geef een reactie

