Blogroll helemaal bijgewerkt

Zoals eerder aangekondigd heb ik sinds ik terug ben van vakantie mijn blogroll onder handen genomen. Niet met het doel om heel selectief te kijken wie ik nog wel of niet zou willen volgen, maar meer om te kijken of alle feeds die ik in mijn feedreader (bloglines) heb staan, nog wel kloppen en of de blogs nog wel actief zijn.

Ik ben gewoon alfebetisch begonnen en omdat je zo’n klus nooit in 1 dag af hebt, begon ik iedere keer eerst met het lezen van de nieuwe postings van blogs die ik al had gecontroleerd om daarna verder te gaan met de volgende groep blogs.

Uiteindelijk zijn er nu heel wat inactieve blogs van mijn lijstje verdwenen en gelijk uit mijn blogroll, zodat die ook weer helemaal bij is. Mochten jullie nog fouten zien (foutieve links of opgeheven blogs), laat het dan svp even weten.

Geplaatst in blogs. Tags: . Leave a Comment »

Geef een reactie

