Opschonen feeds

De afgelopen 3 weken is, vanwege vakantie, mijn Bloglines account behoorlijk vol gelopen. Ruim 1200 posts wachten erop om (ooit) nog eens gelezen te worden.

Of ik zoals Bert overpeinzde, misschien op de knop [Mark all read] ga drukken? Ik denk het niet. Ik ben veels te bang iets interessants te missen.

Deze zondvloed aan feeds gebruik ik echter ook nog voor iets anders. Ik laat bloglines alle feeds waar ik op geabonneerd ben tonen en controleer alle feeds, waar tijdens mijn vakantie niets op is binnengekomen. Bestaan ze nog, heb ik de juiste feed etc.

Op deze manier kan ik, heel langzaam, mijn feeds opschonen. Eea verwerk ik tegelijkertijd in mijn blogroll. Vandaag heb ik tot dusver de feeds beginnend met A-B verwerkt. Ja ik weet het, het gaat heel erg langzaam🙂

Update: C is nu ook klaar.

Geplaatst in blogs. Tags: , . 1 Comment »

Eén reactie to “Opschonen feeds”

  1. De draad weer opgepakt « Zeemanspraat Says:

    […] al heb ik zeker ook het idee dat ik het nodige interessants heb gemist. In tegenstelling tot Bibaholic-Ronald heb ik uiteindelijk toch een enkele keer de knop ‘Alles markeren als gelezen’ in […]


Geef een reactie

