9292OV

Ik reis voor mijn werk heel Nederland door met het openbaar vervoer en mijn OV-jaarkaart. Van huis naar kantoor maak ik alleen gebruik van mijn fiets naar station Deventer en dan met de trein naar Rotterdam. Het Ingressus kantoor is gehuisvest in het Groot Handelsgebouw, dus naast Rotterdam Centraal. Ideaal, op loopafstand.

Veel van onze klanten zitten echter wat verder van stations, maar bijna altijd goed bereikbaar met openbaar vervoer. Bij het plannen van reizen en reistijden gebruik ik daarom vaak 9292OV. Nu hebben ze daar behalve handige kaarten van het vertrekpunt of de plek van aankomst ook een optie om het reisschema in je agenda te zetten. Super handig.


Nu print ik de reistijden niet meer uit, want mijn agenda wordt gesynchroniseerd met mijn iPhone. Omdat mijn collega’s in mijn agenda kunnen kijken, zien zij nu ook mijn reistijd = niet beschikbaar voor andere afspraken en niet op kantoor.

Probeer het ook eens en laat eens weten hoe het jou bevalt…

Eén reactie to “9292OV”

  1. Marianne Says:

    Hi Ronald,
    Wat handig. Dat had ik inderdaad nog niet gezien.
    Geeft mooi in je agenda aan dat je onderweg bent en meteen ook de route en overstapperrons.


Geef een reactie

