Einde BioMedBibLog

Net bereikte mij het droevige bericht dat het officieuze weblog van de afdeling BMI ‘Biomedbiblog’ ter ziele is. Het laatste bericht luidt dat het blog niet meer wordt bijhouden.

Een aantal jaren geleden schreef ik een enkele keer een berichtje voor dat blog. Dymphie was natuurlijk de oprichter en grote motor achter Biomedbiblog.

In de praktijk merk je dat het soms heel moeilijk is om te bedenken wat je gaat schrijven. Zaken die voor de een al heel gewoon zijn, kunnen eye openers zijn voor iemand anders. Ik heb te vaak gedacht dat iedereen het zelfde leest of weet. Tijdens gesprekken met bibliothecarissen in den lande merk ik echter vaak het tegendeel, terwijl iedereen het erg leuk vindt om kennis te delen en ideeen uit te wisselen.

Vandaar erg jammer dat Biomedbiblog er mee stopt. Dat roept bij mij gelijk de vraag op over welk onderwerpen jullie graag iets willen lezen?

Geplaatst in blogs. Tags: . 1 Comment »

Eén reactie to “Einde BioMedBibLog”

  1. Bij het stoppen van Biomedbiblog « Dee'tjes Says:

    […] het stoppen van Biomedbiblog Via Ronald zag ik dat Biomedbiblog stopt: daar moest ik wel even van slikken.  Ik begrijp het wel, maar het is […]


Geef een reactie

