Integratie WebFeat en 360 Search

Na een lange stilte ivm oa mijn vakantie en drukke werkzaamheden, vandaag weer een belangrijke update die er eigenlijk al heel lang zat aan te komen, nadat Serials Solutions begin vorig jaar WebFeat kocht.

Aan het eind van dit jaar zijn WebFeat en 360 Search geïntegreerd in 360 Search “new and improved”.

Wat ik er nu al van weet is dat de ‘user’-interface van 360 Search aan de gebruikerskant blijft, met de geclusterde resultaten optie; en de achterkant krijgt de ‘admin’-module van WebFeat. 360 Klanten krijgen nu zelf de mogelijkheid om aanpassingen te doen, vgl. dit met het huidige ‘client center’ voor 360 Core en 360 Link. WebFeat klanten kunnen straks geclusterde resultaten laten zien.

Deze nieuwe 360 Search gaat eind van dit jaar live.

Voor het einde van het jaar moeten alle connectoren van beide producten ook geïntegreerd zijn. Goed nieuws voor al onze (nieuwe) klanten.

Vanmiddag om vier uur (Nederlandse tijd) is er een webinar waarvoor ik me heb ingeschreven om hier meer over te leren.

WebFeat wordt nog tot en met 2010 ondersteund. Als je eerder over wilt naar 360, neem dan svp contact met mij op, dan kunnen we eea verder bespreken.

Geef een reactie

