Twitter

Sinds enkele weken heb ik een iPhone. Tot dusver bevalt het prima, alleen het overzetten van mijn KPN nummer naar T-mobile duurt belachelijk lang. 7 augustus staat de overzetting gepland. Eea heeft met contracten en opzegtermijnen te maken. Voorwaarde voor het goed kunnen overzetten is dat beide toestellen (mijn oude Nokia die staat doorgeschakeld naar mijn nieuwe iPhone) op een Nederlands netwerk zitten. Laat 7 augustus nu net de laatste dag van mijn vakantie zijn… zucht.

Ondertussen staat er allerlei muziek op het nieuwe toestel en heb ik al een aardig aantal applicaties gedownload via iTunes, onder andere dankzij de tips van mijn collega Bert.

Een van de zaken die ik nog steeds goed wil uitproberen is Twitter. Ik heb er al wel wat over gelezen en sinds vandaag ook een account, maar helemaal snappen doe ik het nog niet. Moet ik Tweetie bv gebruiken of allerlei andere tools?Misschien kan ik een keer met iemand meekijken hoe het gebruikt wordt en welke instellingen je kunt/moet maken?

Volgende week tijdens het EAHIL congres in Dublin zijn er ongetwijfeld meer Twitteraars, dus kan ik mooi mijn licht opsteken. Ondertussen zijn tips van harte welkom…

Geplaatst in iPhone. Tags: , . Leave a Comment »

Geef een reactie

