Onderzoek outsourcing

Er zijn vaker stagiaires of studenten die bij Ingressus hun opleiding in de praktijk brengen. Deze kennisuitwisseling met toekomstige collega’s vinden wij heel belangrijk. Momenteel begeleid ik Niloufar Soukhai, die bezig is met een onderzoek naar outsourcing van bibliotheekactiviteiten. Hieronder de oproep van Niloufar om aan haar onderzoek mee te werken. Ik nodig ik daarvoor van harte uit en dank u namens Niloufar alvast voor uw medewerking.

Mijn naam is Niloufar Soekhai. Ik ben momenteel bezig met de master Documentaire Informatiewetenschap aan de universiteit van Amsterdam.
Dit onderzoek voer ik uit ten behoeve van mijn scriptie om de stand van zaken betreft bibliotheekoutsourcing in Nederland in kaart te brengen.

Door middel van dit onderzoek wordt er getracht te peilen wat de meningen zijn van Nederlandse bibliothecarissen wat betreft outsourcing.

Deze enquête is bedoeld voor managers/teamleiders van speciale bibliotheken (museabibliotheken, bedrijfsbibliotheken, etc.) en hogeschoolbibliotheken.
Openbare bibliotheken zijn helaas niet de doelgroep.

Gaarne voor 22 mei de enquête invullen, deze is digitaal (max. 10 min.) in te vullen via deze link.

U maakt bovendien kans op een boekenbon ter waarde van 25 euro!

Met vriendelijke groet,

Niloufar Soekhai

Geef een reactie

