Informatiedag Digitale Bibliotheken

Vandaag was onze informatiedag digitale bibliotheken. Voor mij als mede-organisator, dagvoorzitter, spreker een hele leuke, drukke en geslaagde dag. De mensen die ik heb kunnen spreken waren allemaal erg enthousiast. Gelukkig maar want daar hebben we het allemaal voor gedaan.

IMAG0125

Ik hoef eigenlijk geen verslagen van de presentaties te geven want dat heeft Dymphie al ruimschoots gedaan.

IMAG0131

Wel heb ik zojuist de foto’s die ik heb gemaakt op Flickr gezet. Als er meer foto’s gemaakt zijn, voeg dan svp de tag “idb09” toe, dan komen die er met dezelfde link ook naar voren.

IMAG0138

Reacties op deze dag zijn van harte welkom…

Eén reactie to “Informatiedag Digitale Bibliotheken”

  1. Nieuwe ontwikkelingen: federatieve zoekmachine en linkresolver « Weblog Bibliotheek GGZ Noord- en Midden Limburg Says:

    […] EBSCO.  Het MC Alkmaar, een topklinisch ziekenhuis, gaf daar onlangs een presentatie over op het congres Digitale Bibliotheken, dat gehouden werd in de mooie Openbare Amsterdamse Bibliotheek. De ziekenhuisbibliotheek biedt de […]


Geef een reactie

