Summon

Afgelopen maandag kreeg ik een mailtje van Jane Burke, Vice President en General Manager bij Serials Solutions. Vast niet helemaal persoonlijk, maar via een mailprogramma in bulk naar een heleboel andere mensen ook gestuurd… maar de inhoud en de toon van de mail was heel leuk.

Ze vertelde hoe ze ooit begon als ‘reference librarian’ en nooit had gedacht om nu de baas te zijn van een club als Serials Solutions. Zo’n zelfde vergelijking maakte ze over de techniek die zo snel veranderd en dat ze heel trots is op de nieuwste module Summon.  Ze hebben het zelfs over ‘Welcome to a dream’.Gezien de naam en de lijntjes die er vanuit Serials Solutions lopen naar Denemarken denk ik dat in dit nieuwe product veel techniek en kennis van Summa (link naar PDF) is opgenomen.

summon-small1

Ik heb het helaas nog niet live kunnen bewonderen. Verkopers die ik heb gesproken zeggen nu al dat het beter is dan het Groningse PurpleSearch. Verkooppraat of …?? Ik ben benieuwd.

Eén reactie to “Summon”

  1. Summon « Bibaholic : bibliotheken als werk en hobby Says:

    […] in de OBA, hield Helle Lauridsen een interessant verhaal over Summon van Serials Solutions. Waar ik eerder dacht dat Summon min of meer de commerciële variant van Summa was, kon Helle mij in de wandelgangen […]


Geef een reactie

