Q Santa Run

Afgelopen vrijdag was de Kerstmannenloop die Q-Music in Rotterdam organiseerde met 3.000 Kerstmannen en Kerstvrouwen helemaal uitverkocht. Uw verslaggever was met startnummer 1291 natuurlijk present en ik moet eerlijk zeggen dat het een uniek gezicht was om samen met 2.999 andere kerstmannen over een voor het verkeer afgesloten Erasmusbrug te rennen en te zwaaien naar verbaasde tramreizigers die niet wisten wat hen overkwam.

Voor een net begonnen hardloper, dit was mijn 2e loopje, heb ik het er goed van af gebracht (al zeg ik het zelf) door de 5 km te lopen in 26:28 minuten, goed voor een 493e plaats…

Of ik volgend jaar weer mee doe, hangt voor een groot deel af of er meer vrienden, collega’s, bibliobloggers mee doen. Als je meer mensen kent is het wel veel leuker. Reageren mag, dan spreken we gelijk iets af voor volgend jaar…

Geef een reactie

