MSc Digital Libraries

Via Tom Wilson ontving ik de aankondiging van de Master course Digital Library and Information Services aan de Hogeschool van Boras in Zweden. Behalve dat het onderwerp helemaal in mijn straatje past, zodat ik serieus overweeg of ik deze studie van afstand ga volgen, is de studie ook nog eens gratis.

Vanwege de grote internationale belangstelling wordt nu gekeken hoe vaak je daadwerkelijk in Boras moet zijn om deel te kunnen nemen. (Reis- en verblijfkosten zijn wel voor eigen rekening). Inschrijven kan tot 15 januari as.

Wie doet er mee?

2 Reacties to “MSc Digital Libraries”

  1. Dymphie Says:

    Hoi,

    Wat leuk!
    Ik zie er wel geen tijdsindeling bijstaan: lijkt me haast dat ze het klassikaal doen, maar geen data.
    Begrijp ik het goed dat het 4 jaar duurt?

  2. rvandieen Says:

    Ik had begrepen 2 jaar, maar in principe heb je de mogelijkheid om het in je eigen tempo te doen. Mbt de aanwezigheid was het eerst de bedoeling om 1x per semester naar Boras te gaan. Vanmorgen vond ik onderstaande reactie in mijn mail:

    we have by now decided that we will organize residential periods once a term (for specific courses), but will require only one obligatory residential period per year. The students will be able to choose the one, that they will find most beneficial for their needs. We will try to advise them with regard to their previous studies and needs.


Geef een reactie

