LinkedIn video

Voor EAHIL heb ik vorige week een groep aangemaakt in LinkedIn. Guus attendeerde me op Facebook, waar ook al een EAHIL groep bestaat. Soms vragen mensen mij wat LinkedIn nu eigenlijk is. Ik vergelijk het dan meestel met een online visitekaartjes site, waarbij iedereen zijn eigen kaartje bij houdt.

Facebook is meer een internationale Hyves, een populaire site waar alles en iedereen op zit. Het gebruik van  Facebook of LinkedIn lijkt soms ook mede geografisch bepaald. In Scandinavië zijn er voor zover ik dat kan inschatten meer Facebook gebruikers.

Via iLibrarian vond ik een mooi filmpje over LinkedIn, wat het nu eigenlijk is en wat je er mee kunt. Zijn wij al met elkaar connected?

Geef een reactie

