Blogroll

Vandaag toegevoegd aan mijn blogroll: [BLT] Blog for Library Technology.

De reden dat ik de laatste tijd weinig berichten schrijf is dat ik nogal druk ben met allerlei projecten en bezoeken. Onderweg probeer ik dan mijn mail te lezen en beantwoorden, zodat er weinig tijd (en accu) overblijft om nog te bloggen).

Over 2 weken ga ik naar Helsinki voor het EAHIL congres. Ik probeer daar zoveel mogelijk te bloggen, oa door vooraf al wat voor te bereiden. Even afwachten of het allemaal gaat lukken;-)

Geplaatst in blogs. Tags: . Leave a Comment »

Geef een reactie

