#50

Sinds medio maart, toen ik weer begon met bloggen, zijn er 50 berichtingen verschenen op Bibaholic. Toch een kleine mijlpaal. Soms meerdere berichten per dag, dan slechts een in een hele week. Het delen van wetenswaardigheden door eea te bloggen is nog best lastig, zeker om vol te houden.

Vol bewondering kijk ik dan ook naar andere bloggers die dit al jaren doen. Tijdens mijn werk, waarvoor ik veel per trein reis, vind ik wat van de extra tijd die hier toch in gaat zitten. Ik hoop dat er nog veel berichten volgen (ik moet nog steeds berichten over sessies tijdens CIL2008). Reacties op postings maken het voor mij ook veel leuker. Tijdens CIL2008 kreeg je als blogger, herkenbaar door het blauwe vaantje aan je naambadge heel makkelijk contact met medebloggers en leveranciers die nieuwsgierig waren naar je blog. Misschien ook iets voor de komende OCN in oktober?

Geplaatst in blogs. Tags: . 1 Comment »

Eén reactie to “#50”

  1. essen2punt0 Says:

    Dat vind ik inderdaad een goed idee.
    Het hoeft niet zo te zijn dat je daarmee een andere status krijgt, maar daarmee ben je wel benaderbaar geworden.
    Ook voor trouwe lurkende fans bijvoorbeeld.😉


Geef een reactie

