Weer thuis

Zaterdagochtend gelukkig weer thuis gekomen na een week in Washington geweest te zijn voor Computers in Libraries. Ik moet alles nog verwerken en laten bezinken. Deze week heb ik nog niet het wauw verhaal gehoord, waarvan ik dacht dat ik nieuw of baanbrekend of zo nieuw dat ik dat nog niet wist.

Wat vond ik wel erg goed, de 3 keynotes (oa. de cowboys van DOK), het verhaal van Roy Tennant, het gesprek met Marshall Breeding na zijn presentatie over de OS bibliotheeksystemen, de breakfast update van OCLC en het verhaal van Amy Blaine.

Toch was voor mij het hoogtepunt van de week het bezoek aan de Library of Congress.

Ik heb van meerdere presentaties de aantekeningen nog liggen, waarover ik nog zou kunnen bloggen. Daar moet ik dan nog wel tijd voor maken de komende drukke week… Of zijn jullie (de lezers van dit blog) al helemaal bij via de andere blogs over CIL2008? Laat het even weten middels een reactie…

Geplaatst in Evenementen. Tags: . 1 Comment »

Eén reactie to “Weer thuis”

  1. WoW!ter Says:

    Persoonlijke indrukken zijn altijd leuk om te lezen natuurlijk.


Geef een reactie

