Nijntje

Bruna viert het 140 jarig bestaan, een hele prestatie in de nogal turbulente boekenwereld. Van harte gefeliciteerd.

Ze hebben daar echter een spaaractie van Nijntjes aan gekoppeld. Na de smurfen en de Anubis knikkers, nu allemaal op naar de Bruna. Lees wel even de kleine lettertjes…

“Helaas mogen wij bij boeken en tabak wettelijk geen nijntjes weggeven”

Nijntje huilt

En ik maar denken dat Bruna een boekhandel is…

NB: Bij een geselecteerd aantal boeken krijg je een bonus Nijntje als troost.

Geplaatst in Evenementen, Fun. Tags: , . 1 Comment »

Eén reactie to “Nijntje”

  1. Raymond Says:

    Dat is wel triest dat de Bruna geen Nijntjes bij de boeken mag doen: “Het is wettelijk (Wet op de vaste boekenprijs) niet toegestaan om acties met boeken te doen. Zo mag Bruna geen korting op boeken geven, of bijvoorbeeld een premium weggeven bij aankoop van een boek. Dit betekent dat Bruna voor de gratis nijntjes spaaractie boeken ook moeten uitsluiten. ” … Gelukkig rook ik niet want anders zou ik ook nog tabak krijgen van geen Nijntjes bij de tabak.

    En mijn zoontje vindt Nijntje nou net zo leuk. Ik vrees echter dat ik de set van 26 niet compleet ga krijgen.


Geef een reactie

