Blogroll

Nu ik de link naar het nieuwe adres van Raymond’s Vakblog heb aangepast en zijn blog heb bekeken zag ik pas dat er nog veel meer mensen van het mediacentrum aan het bloggen zijn. Het blog van Greta kende ik al, maar deze nog niet:
Doc 1.5 van Jo Han
LibrarEvolution van Erik Hulsken

Een erg mooie prestatie dat er van 1 bibliotheek, 4 mensen bloggen.

Geplaatst in blogs. Tags: , . 2 Comments »

2 Reacties to “Blogroll”

  1. Erik Says:

    Dank je Ronald. Een leuke opsteker voor het Mediacentrum van Hogeschool Windesheim. Het leuke is dat het alle vier zeer verschillende blogs zijn. Maar ze worden alle vier met veel plezier gemaakt.

  2. jodoc Says:

    Beste Ronald, bedankt voor jouw link. Ik heb jou ook toegevoegd aan mijn lijstje. Toevallig ben ik bezig met een post over het bepalen van de waarde van informatie, o.a. op basis van BSC. Drie jaar geleden attendeerde je mij al op 2 artikelen daarover. Die heb ik goed bewaard.


Geef een reactie

