Hebben jullie dat nu ook…?

Zodra mensen in je omgeving weten dat je iets met bibliotheken doet, denkt iedereen gelijk dat je veel leest, dat je weet over welk boek ze het hebben als ze ongeveer vertellen wat ze ooit gelezen hebben etc.

Nu ben ik sinds medio vorig jaar bij een Shantykoor in Diepenveen. (Heeren van de Heijs).
Krijg ik gelijk allerlei leuke puzzels mbt muziekteksten en bladmuziek. “Goh Ronald kun je ook aan… komen”. Gelukkig kan ik veel zo op internet vinden, maar ik denk dat ik maar lid wordt van een echte muziekbibliotheek. Dat scheelt me toch veel tijd, die ik beter kan besteden aan bloggen… of zingen;-)

Geplaatst in Fun. Tags: . Leave a Comment »

Geef een reactie

