In the picture…

Dacht ik nog even in alle anonimiteit aan mijn blog te kunnen werken, werd ik binnen no time door Gerard gespot, die daar op zijn blog gelijk melding van maakte…

Dat had wel gelijk nog meer reacties tot gevolg van oa Wowter en Dymphie.

Kortom, niks meer even achter de schermen knutselen, gelijk vol aan de bak. Daarom heb ik vanochtend mijn blogrol ook maar bijgewerkt, zodat jullie kunnen zien wat ik zoal volg.

Geplaatst in Zonder categorie. Tags: . 3 Comments »

3 Reacties to “In the picture…”

  1. WoW!ter Says:

    Met zo’b blogroll blijf je echt niet onopgemerkt😉
    Maar ik zag het gisterenavond inderdaad bij Gerard voor het eerst, en heb je meteen aan mijn blogroll en feedreader toegevoegd.

  2. Raymond Says:

    Je feed duikt nu idd ook overal op dus ook hier ben je toegevoegd🙂

  3. Dee Says:

    Hoi,

    Heb je toegevoegd aan de zoekmachine van de NL biblioblogosphere
    http://deeboeks.wordpress.com/2007/09/25/zoekmachine-nl-biblioblogosphere-update/


Geef een reactie

